Kalmar hästsportklubb 25/4

100 cm
 
Åhh jag njöt halva rundan. Fy tusan va fin hon var. Hoppade helt perfekt på hindrerna och lyssnade på minsta lilla. Hon var även stört fin på framhoppningen, la inte ett ända hinder fel. Men något som var annorlunda på denna banan var  att dom satte kombinatioen mot väggen. Hon total vägrade hoppa den. Hon stannade flera meter innan och bara sparkade åt min skänkel. Red mot de tre gånger och kom inte vidare när de nån gång. Men kan leva på resten av rundan som satt så fint. Men tyvärr en uteslutning.
 
100 cm


Andra klassen nu då. Red mycket mer bestämt denna rundan. Men dom tre första hindrerna stressade jag iväg som tusan och la henne totalt fel. Men som tur var räddade hon sig väldigt bra så jag kan bara tacka henne. Sen skärpte jag mig och då gick de fin fint. Klarade kombinationen som var på samma ställe och de var en stor vinst i sig. Så denna gången satte vi en fin nolla. Och jag är även kvalad till avdelning A i 1 m. Får se om jag startar de. Imorgon ska jag bara starta en 110 klass. Mest bara för att hon blir så trött med två klasser och ska få spara på krafterna. Kul ska de bli i alla fall. 
 
Nu ska jag sova och tagga om till imorgon
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: