Då är han till salu

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=863639  Där har ni den.... Den hemska länken som gör Dante officiellt till salu. Jag är otroligt ledsen över detta beslutet. Men hur mycket jag än älskar honom så måste jag inse att tiden inte finns. Han behöver komma till ett hem där han är nr 1.
 
Vi har gått igenom mycket han och jag. Väldigt mycket men någonstans på vägen ändrades bådas ambitioner. Jag började se över trädtopparn, drömmar om 140 klasser började komma upp. Men Dante kommer inte komma dit med mig. Kanske med någon annan men inte mig. 
 
Dante passar inte mig längre, jag passar sånna hästar som Divina. Sånna som tar insiativ och visar framfötterna. Dante är en blyg liten häst som älskar att gosas och långa uteritter.
 
Han är en underbar häst som har tagit mitt hjärta med storm. De har vart vi två i snart 4 år. De är klart de svider. En del av mig säger att detta är bra. Ena delen klamrar sig fast och får en känsla av svikelse. 
 
Och jag ska säga er att jag kommer aldrig träffa ellr äga en häst som Dante igen...Men jag skulle verkligen älska att se honom med någon annan som gav han all dess tid. Som gjorde han så där extra lycklig. Min prins...<3
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: