vilken toppen Jul

Åh haft en underbar jul med familjen. Älskar alla så himla mycket och de var bara en otroligt bra dag. Vi åt god mat, spelade spel, skrattade och hade jätte kul. Inge bråk, buttra miner, bekymmer osv utan bara en väldigt väldigt bra dag. Är så tacksam över min familj att de inte finns ord för de. 
 
Skänker en tanke till dom som inte får uppleva detta och har de svårt på dessa dagarna. De är inte rättvist och de är så himla dåligt... 
 
I julklappsväg blev de inte så mycket men inga sura miner för de. Är jätte glad över alla saker som jag fick! Gav mycket detta året och de var väldigt roligt. Roligare än att få faktiskt. Jag valde ju min julklapp för flera veckor sedan. Mina De niro ridstövlar som ännu inte har kommit men som lär göra om någon vecka. De är verkligen en toppen julklapp som jag är salig över. 
 
Detta är annars de jag fick. 
 
 
 
Sudio hörlurar från min bror! Snyggaste hörlurarna på marknaden enligt mig som är riktigt prisvärda och grymma. Dom är även platta så att de blir mindre trassligt. Fick med ett fodral gratis till dom också.
 
 
Lady Gagas Fame parfym från min andra bror.
 
 
Kicks bronzerpuder och Maybelline mascara lether black.
 
 
Sneskuren ögonbrynspensel. Haha mamma glömde dock att man behövde ögonbrynsskugga på det också. Men de får jag ta och köpa själv någon dag. 
 
 
Och de från pappa... En "mobil" kamera till kamera. Detta är alltså en typ av proffisigare blixt. Mycket mycket bättre än standard blixten på kameran. Och som ni ser på bilderna ovan är alla bilderna tagna med den blixten förutom den sista bilden. Så ni ser ju skillnaden gott och väl. 
 
 
 
Här har ni skillnaden. Detta kommer underlätta mycket i fotograferingen och göra de roligare för mig. Längtar tills att se hur de är i ridhus och i rörelser. 
 
Men jag är så tacksam över allt denna dagen. Har vart en riktigt bra jul som jag är väldigt nöjd med. Nu ska jag sova. Imorgon är de en dag med ridning på schemat, vet inte om jag får mamma att köra till ridhuset. Eller om vi rider ut imorgon. På fredag är de kurs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: