Matskurs dag 2

Gymnastikhoppning på schemat. Behöver inte ens nämna att damen var otroligt pigg och taggad. Hade som sagt mycket att kämpa med.
 
Hoppa kan hon allt, och hon räddar sig i alla situationer. Idag kände jag verkligen kraften i hoppen och hon tog i för kung och fosterland. Kände att någon hade saknt hoppningen ganska mycket, Mitt problem denna gången var att Divina som vanligt var lite bekväm. Så hon drog ner huvdet och ettsa sig fast i bettet. Mina tyglar gled också blev de svårt fram till hindret. Så jag fick ofta (för ofta)koncentrera mig på att korta tygeln än allt annat. Men de kändes bra att hon var pigg och hon tyckte de var skoj. Vi är snabbt tillbaka. Imorgon ska jag ha andra tyglar och även låna Mats handtag. Jag hoppas på att få känna på 120 höjden imorgon. Känns bra att göra de då Divina just nu är på bra humör. 
 
Jag fick annars mycket beröm. Allt satt fint förutom hennes huvud dock. Hon hoppar på som fasiken och är inte i en ända bom. Imorgon är de banhoppning!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: