Museum och handling

Mamma och jag åkte till Uddevalla idag. Först de bohuslänska museumet med häst som tema detta året. Väldigt fina bilder och filmer. Men vi var otroligt besvikna över att de var såpass lite. Gick igenom allt på en halvtimme tyvärr... 

Sedan åkte vi till torp. Köpte ett UV skyddat exem täcke åt Dante. (Han ser hemsk ut just nu tyvärr) även en grimma som han kan ha ute på heltid utan skav. Köpte även en piké inne i en sportbutik och nån idrottsjacka och tröja. Var på Ikea en bra stund. Ska ju flytta snart igen och de huset är i renoverings behov... Men mycket inspiration blev de!  Jag har redan bestämt färg i mitt rum (mint grön) och jag har lite flera planer. Kommer bli kul att se slut resultatet! 

Nu ska vi bara äta en sista middag med släkten. Sedan drar vi oss hemåt. Är sjukt trött och lite hängig. Längtar så otroligt mycket till hästarna!!! Kryper i hela kroppen. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: