5 facts

*vi var på väg att sälja Divina ett tag. Hade spekulanter men mamma fegade ur i sista sekunden. Vilket jag är jätte glad för!
 
*Jag är aldrig långsint. Kan bli arg, men är de bara ett tag. Förlåter väldigt lätt och vill gärna gå vidare. Orkar inte med bittra tankar och surheter. 
 
*Jag har en 9 i läsning. Läste ut TFIOS på 300 sidor på två timmar. De är typ de ända jag är bra på och som funkar bra i skolan. Hehe...
 
*Jag var "laktosintolerant" en period när jag var liten. haha jätte konstigt, dock är jag små känslig mot mjölk fortfarande. 
 
*Dante är född 13 maj och Divina 23 Maj 2008. Och Dantes mamma var ynka 158 de resulterade en väldigt liten Dante. Divina är även för liten i sin blup -2.2 står de. Och hon är cirka 162 någonting. Haha stackars Dante som kanppast är 160 då! 
 
charmigaste bilden någonsin, not



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: