En helt vanlig slapp söndag

Åh vilken seg dag. Men de har vart skönt samtidigt. Hälsade på ponnyn som har de så bra, han var verkligen nöjd med livet. Sen har de bara vart chillande, kollat på två filmer. Och gjort lite allt möjligt. Har haft de ledigt från hästarna denna helgen. 
 
Men imorgon kör vi igång igen. Ska rida så många jag hinner med, ska även jobba. Och sedan till eftermiddagen blir de tandläkarbesök. Full fart på en måndag! Denna helgen drar även falsterbo igång! yeeey men jag är inte där förens om 2 veckor... Ska vara där på söndagen för att se 6-7 års finalerna och Gran prixn. Massa på inköpslistan och jag har faktsikt pengar detta året. Känns bra! Något som redan är köpt är Blinkers, pratade med Cheval och vi ska bara hämta dom nere i deras monter. Jag hoppas detta kan hjälpa Dante lite med koncentrationsförmågan.
 
Ha de bra, håll även tummarna för bättre väder denna veckan!
 
Mitt allt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: