Dante hoppning 23/3

 
Ser ni vad fin han har blivit. Dock kom inte alla hoppen med. Men de syns ganska väl vilka framsteg han har gjort. Underbara lilla häst.
 
 
Postad: 2014-03-23 Tid: 22:58:00

Har en fyra åring som är lite likadan, jätte snygga hopp!

Postad: 2014-03-23 Tid: 22:58:00

Åh vad fint han hoppar! Man ser verkligen framsteg eftersom på ponnyakuten var det ju inte lika snyggt;)

Postad: 2014-03-23 Tid: 22:58:00

Det är ju verkligen stora framsteg sen första programmet av ponnyakuten! Men jag tipsar dig ändå att kolla upp för muskelsjukdomen PSSM. De hästarna tas ofta för att vara bråkiga, ovilliga, heta eller lata, och spända. ofta svårt för galopp med bocksprång/kosparkar och ofta extra svårt i ena varvet.. det var något av det första jag tänkte på när jag såg din häst. om du undrar något kan du antingen mejla mig, eller också kan du läsa en hel del info i gruppen PSSM info sverige på facebook! Men han har hur som helst blivit otroligt fin! Lycka till i framtiden med honom!

Svar: Vi har redan kollar upp honom från topp till tå! Inge fel på honom, utan han var bara som sagt dåligt grundutbildad. Nu går han som en klocka! Men tack för omtanken
Sara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: