Shoppning GHS

Som sagt blev de inte så mycket men jag är nöjd ändå. Kände inte att jag verkligen behövde något så de var lugnt. Är snart min födelsedag så jag får ju mer då kanske :)
 
 
De ända som saknas är PS pannbanden som jag glömde. Haha
 
 
Skärp från Schockemöhle, De är rött och inte orangt. Haha men de kommer vara sjukt fint till tävlingsridbyxorna
 
 
Gratis ridstrumpor från Pioneer
 
 
 
Plånbok från ett märke jag inte vet, italienskt vet jag i alla fall! Behövde en ny och denna var stilren och väldigt fin samtidigt. Äkta läder osv. 
 
 
 
 
St Hippolyt grimma till Dante. De är märket från vårt favorit foder som hästarna verkligen älskar
 
 
 
K9 schampo som vi har hört ska vara väldigt bra
 
 
 
 
Öch de bästa köpet på hela mässan. Ett par Pioneer som är lackade i krokodilmönster. Så sjukt sköna och de är dom bästa stövlarna jag har provat. Satt så himla bra och jag svimmade lite när jag prova dom, har aldrig provat något som satt så bra om min vad. 
 
'
Ps pannband till Divina med click it, är väldigt kär i dom här.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: