Film- Strömsholm

 
De första ni ser är att jag kommer mitt i banan. Och de var för att pappa helt enkelt glömde bort sig. Och hindret är sänkt pga att hon stannade och jag red en kass väg. Mot kombinationen fick jag en krånglig väg då jag hoppade över ett hinder (de jag rider förbi) Och hon hamnar i korsgalopp så dörför saktar jag av och rider ut svängen. Klarar de dock nästan runda.  I kombinationen blev hon lite tillbaka så de var mycket att pressa över. Men vi klara de hyfsat. Efter kombinationen blir de ett knashopp då jag höll i handbromsen för länge, och vattenmattan efter stressade jag iväg på. Jag skulle ha satt mig upp och väntat. 
 
På andra rundan gick allt strålande. Då red jag bara halva banan. De ända var att jag trök av henne väldigt stort på ettan och blev hänging i sitsen då jag inte alls hängde med. Men annars satt allt fin.
Postad: 2014-05-19 Tid: 08:42:00

Mycket snyggt Sara!!

Postad: 2014-05-19 Tid: 08:42:00

Fina ni är! :)

http://www.nattstad.se/lindaknecht/film-fran-helgen-13976290




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: