Jag var nog död denna dagen

Okej så jag har nog upplevt en av mina tråkigaste dagar i livet. Bara massa föreläsningar och tråkigheter. Somnade till och med på en lektion. Då fattar ni hur sabla tråkigt de var. De ända roliga var att en kör från Lettland kom på besök och sjöng för oss. Satan va duktiga(!!!) 

Sedan har jag även vart på möte angående polenresan i år 9. Kan ju inte säga att de heller var så himla roligt.

Sen åkte jag till stallet och red ett skit pass. Hästen var fin men jag red som en potta. Usch, längtar till träningen med Johnny. Så jag får slipa på de som går skit just nu. Blir frustrerad när jag inte vet hur jag ska göra också sitter man där med sina skit fel. Ska ta ett ordentligt dressyrpass imorgon. 

Nu ska jag hem, duscha och krypa ner i min säng med GOT. Bara glömma denna dagen. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: