Som på nytt

Så den nya designen är uppe! Hur snygg? Ponny fick pryda headern. Alla bilder från Ölandshoppet förra året. Då de gick som bäst. Placeringar i LA osv. Galet roligt. Och i år ska jag vara hemma... Tyvärr. Är faktiskt väldigt avundsjuk på alla som får uppleva detta året. Well well har man ingen ponny så har man inte. Kan leva med de. Jag önskar såklart alla lycka till som ska starta där i helgen. Jag kommer förhoppningsvis dit på söndag och ska kolla. 
 
Kom ihåg att ni även kan läsa allt om mig och min hästar i menyn. Sen vill jag ju såklart tacka Molly på jmphoto.weblogg.se som gjorde denna designen åt mig. Och som stod ut med mina krav! Sjukt lätt att jobba med och jag är väldigt nöjd som sagt. 
 
Jag har även skaffat mig en fotohemsida som ni kan klicka er in på! ---> http://photobysaran.tumblr.com/
Där lägger jag upp dom senaste och bästa bilderna. Och de är bara bilder som jag själv har stått bakom kameran på . 
 
 
-Dom bästa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: