10 siffror igenom mitt liv

1 är siffran på på häst jag äger. Äger bara Casper på papper. Dom andra är mammas :)
 
2 är hur mycket jag har av de mesta. Två kavajer, två hjälmar, två katter, två datorer osv. Jag gillar att ha en extra helt enkelt!
 
3 är siffran på matte och No lektioner jag har varje vecka. Hate it
 
4 hästar äger familjen. Vi firar även fyra år med 3 utav dom om några månader.
 
5 gånger har jag flyttat (tror jag, har glömt)
 
6 gör att vi blir fler på denna jord. #allmänbildningx100
 
7 är mitt lyckotal
 
8:ans gångertabell har jag svårast för
 
9 år har jag ridit, inne på mitt tionde nästa år. Haha galet.
 
10 år sedan satte jag min fot på skolan och började på förskolan. Om jag ändå visste vilket helvete jag skulle ha framför mig! Hehe, men mer än halva tiden gjord.
 
 
Fast utan skolan hade jag inte träffat dessa, världens bästa vänner <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: