Fin besök och hoppning

Idag kom Carro! Hon skulle prova att rida Divina , vilket jag såg mycket fram emot! Carro hämtade mig vid halv 12 också åkte vi direkt till stallet. Vid kl 13 så var vi uppe i ridhuset och hade de helt för oss själva!
 
Carro red Divina och kände på henne medans jag plockade fram hinder. De såg bra ut. Divina va på bra humör idag och skötte sig exemplariskt. I hoppningen gick de också bra. De blev bara lite krångligt med avstånden men de är för att Divina är lite knepig och lat med de. Men Carro skötte de bra faktiskt. Hon fick känna lite på höjderna också! Vilket var roligt att se. 
 
Jag hoppade upp på Divina en kort stund sedan. Hoppade lite och kände på henne. Hon var verkligen super fin. Torsdagens lektion gjorde jobbet verkligen!  Nedan ser ni en film från idag, Men jag var verkligen super nöjd med henne. Hon känns fräsch och glad. Hon är i bra form just nu.
 
Jag överlämnar berättandet till Carro, så kolla in på carolinebagfeldt.se inom kort så får ni reda på allt! 
 
Sånna här dagar inser jag verkligen vilken fin häst jag har. Hon är så lugn och välriden. Är ärlig mot hinder och hoppar fantastiskt. Hennes gångarter is to die for och hon är bara så där fin. Älskar henne så att de gör ont. Jag hoppas verkligen att Carro gillade henne också. 
 
Och nej de är inte Carro som rider henne så lågt. De är Divina själv som ibland bara suger sig neråt. 
 
 

 

 

Ett filmklipp publicerat av Sara Nilsson (@_sara_nilsson_)Nov 11, 2014 at 7:13 PST




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: