Första advent

Så idag är de första advent. Den 30 november, första för 2014. Lite läskigt att imorgon är de sista månaden på hela 2014... Detta året har gått fort, vilket är ganska skönt då de inte har vart ett sånt där toppen år. Vi får hoppas på att 2015 blir lite bättre. Speciellt inom hästvägen. 
 
Jag har firat med en lång sovmorgon och sedan plugg med julmusik. Har för en gångs skull gått in i pluggandet. De är mest läsning. Men även en skrivuppgift. Skrivuppgiften gjorde jag snabbt och enkelt. Och sedan läste jag igenom två häften. Jag pausar där med de och läser mer nogrannt på vissa punkter senare. Vissa saker snappar man ju upp på en gång och vissa inte. 
 
Åker hem till mamma vid kl 17. Ska hem och kolla stjärnornas hoppning. Haha ska bli väldigt kul att se faktiskt. Förresten har vi tagit hem alla hästar nu! Detta gjorde vi pga ekonomiska skäl. Jag är inte jätte glad för de men de blir lite enklare.  Pappa har varit så snäll och byggt boxar och nu är de bara små saker att fixa. Jag tänkte att jag skulle ta och göra de någon dag :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: