Inleder första julhelgen!

De är ju advent på söndag! Åhh snart jul, älskart. Andra firar med att vara på Sweden horseshow. Är jag avundsjuk? Mycket. Men så är de ibland. Jag är hos pappa denna helgen. Vi har inte mycket planerat. Jag har en stor hög med läxor som måste tas igenom . De är mycket som måste kompenteras inför slutbetyg så de gäller att jobba på.
 
Vi ska på bio imorgon kväll. Får äntligen kolla på Mockingjay part 1. Som jag har längtat. Annars är de en lugn helg. Ska bli väldigt skönt. 
 
För er som ännu inte har kommit in i julstämningen och söker lite. Lyssna på Tyler Oaklyes Jullista som ni hittar här ---> http://open.spotify.com/user/tyleroakley/playlist/06WBYbF5AiuRc7qte9ydQO jag älskar den. Nu sknas bara snön.Kyla har ju smygit sig på. Här i småland hade vi vår första 0 gradiga dag idag. Lite små snö kom också. Jul och Nyår kan gärna få komma snart!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: