Klubbmästare 2014

Ja inte för att de var så svårt. Var den ända som startade. Men de var inte titlen jag var ute efter utan en bra känsla. Vilket jag fick. 
 
På framridningen gick hon fint, hade återigen den där rikitgt fina igenomridna hästen. Men sen hände något jätte konstigt. Någon ponnyryttare galopperade förbi oss alldeles för nära. Divina blev välidgt skygg om rumpan och började bocka och sparka. Automatiskt hade jag en sur häst. Blev lite små sur själv. Tycker inte de är bra att galoppera mot en unghäst och stöta emot en. Nej fy skäms.
 
På banan var hon lite grinig och tittig. Vet inte varför men hon var bara de. När jag väl började hoppa släppte de. Men på andra hindret gör jag de klassiska och glömmer benen. Cp-hopp gjorde hon och rev. Resten av banan skärpte jag mig ordentligt och red väldigt bra faktiskt. Så hon var jätte fin resten av banan!
 
Jag tar på mig de totalt och är nöjd med henne. Sen kanske jag ska ta mig i kragen. Bakläxa till nästa träning. Divina är verkligen en på miljonen! Åh vad jag älskar den hästen, Hon är verkligen super fin just nu. 
 
Här har ni en film från min start ---> https://www.facebook.com/video.php?v=877649615602776&set=vb.100000732385836&type=2&theater&notif_t=close_friend_activity
 
 
 
Postad: 2014-11-23 Tid: 17:41:11

Försökte kolla på filmen men det gick inte :(. Men kul att det gick så bra och att du hittade känslan :)

www.rhocabus.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: