De niro Ottavion

Som jag sa åkte jag ju till Cheval med min mamma. Provade lite stövlar och måttade. Bara för att få rätta känslan att de var denna ridstöveln jag ville spara ihop. Sedan drar mamma på med världens överraskning och säger att vi kan beställa dom nu på en gång! Som en tidig julklapp från pappa och henne. Lyckan var obeskrivlig.
 
Så jag fick ett par Ottavion med stl 38, S i vad mått och 45+6 i längd. Fattar ni egentligen hur konstigt de är? Normal längd på stövlar är 45 cm. Jag fick lägga till 6 cm för att dom skulle vara perfekta. Så jag har extra långa. Haha jag som alltid ha fått intrycket av att jag har korta ben. Men tydligen inte. 
 
Så om 8-10 veckor kommer dom. Mina älsklingar, och dom ska vara inridna lagom till nästa tävlingssäsong. Nästa vecka kommer även Divinas PS träns. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: