I nya huset

Så nu bor vi i de nya huset. Alltså har vi flyttat. Detta är ett hus som har stått tomt i 14 år så de är mycket jobb med de. Mitt rum är dock klart och nu ska jag bara inreda de lite mer. Ska ha ljuslinga i halva delen. Tavlor ska upp och lite annat förhoppningsvis. Just nu är vi utan värme och varmvatten. Så de är ganska jätte kallt. Men de ska fixas på tisdag. De finns inge nät ännu och de kommer den 13 oktober. Så just nu har vi mobilt (de suger).
 
Men annars är allt huller och buller. Huset ser just nu ut som fan men jag hoppas väll på att nya tapeter ska upp osv. Vi har ju valt tapeter redan så de är bara köpet kvar. Vårt kök är utan luckor och jag är väll inte stört förtjust över läget just nu men de är bara att bita ihop typ. De som är bra är att vi har Zoey och Casper hemma nu. 
 
Divina får vila idag. Igår var vi ute på barbacka tur väldigt tidigt. Jätte mysigt och perfekt kvalitets tid. Imorgon ska hon bara skritta ut ännu en gång och små joggas. Sedan ska jag klippa henne. Därav att hon inte ska gå något ansträngande pass och bli svettig.
Detta ska bli dressyrvecka. Har ingen träning denna veckan då de är Breeders. Så jag ska bara trimma dressyr och köra intervaller. På torsdag är de nog hon som får ta dressyrpasset för Jeanette om Dante inte är bättre i benen. 
 
Mysig höstvecka blir de nu och jag är taggad. Jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder pga de dåliga nätet. Men så är de!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: