Krasch måndag

Ny vecka och jag kan väll inte säga att jag precis har börjat den på bästa vis...

Skolan rullade på som vanligt men de blir segare och segare. Hoppas bara på att jag inte hamnar i den fasen jag hade i 8:an. De var inte roligt då. 
 
Var hemma ett tag innan jag skulle ta moppen till stallet. Krockade med en personbil påvägen dit. Var bilförarens fel totalt då han körde rakt i kommande trafik. Jag lyckas köra rakt in i fronten och de blir en satans smäll. Lyckas köra vidare och kan parkera moppen. (helt otroligt) Jag var fullt oskadd men något chockad. Jätte snälla var dom och vi bytte nummer och han skulle ringa försäkringskassan osv. Fick även nummret till ett vittne och massa annat. Så skönt att alla ställde upp istället för bli arga. Är verkligen inte lätt och vara i den situationen samtidgt som man har världens respekt mot vuxna.Men som tur var tog dom hand om mig och mamma hämtade både mig och moppe senare. 
 
Är så glad över turen jag hade. Och jag är så lycklig över att vara hel. 
 
Mamma och jag åkte till stallet sedan. Red ett barbacka pass som gick bra. Krävde inte så mycket utan att hon skulle böja och vara mjuk. Galoppen blev riktigt fin och rund. Så jag var nöjd med prinsessan. 
 
Nu får vi hoppas på bättre tur i veckan och fortsätta den med positv tanke!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: