Torsdag i helt vanlig ordning.

Torsdag och ögonen går i kors. Är så trött och sliten. Men de är fullrulle. Ska snart iväg på träning. Vet inte om de är hoppning denna veckan eller om de är dressyr. Om de är dressyr får de bli Dante. Men om de är hoppning tar jag ridskolehäst. (Kommer kännas konstigt) Dock kul då jag alltid vill lära mig att rida flera typer av hästar osv. 
 
Imorgon är de träning för Divina ännu en gång. Matsträning på Tor. Tränar med massa vänner imorgon vilket gör de 5x roligare. Ska rida lika bra imorgon om inte bättre. Seda drar jag till vänner. Stannar över till lördagen för att sedan dra vidare till Tilda. Vi ska filma lite projekt och annat skoj. Filmkväll på de också vilket ska blir mys. 
 
Är lite småstressad då mitt rum ska packas ihop då vi flyttar i helgen. Så ska packa ihop alla kläder och annat. Har packat alla små pryttlar redan. Så nu är de bara allt annat kvar...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: