Fredag

Fredag äntligen. Sitter just nu i skolan och väntar på nationella. Har en del i engelska kvar. 

Idag åker jag till pappa. Var längesedan jag var en helg hos honom. Så de ska bli skönt att åka iväg i helgen. Behöver koppla bort hästar just nu. Vi har nog inga större planer inför helgen. Vi ska åka och kolla på nya Avengers filmen äntligen! Bara väntat sedan 2012. 

Förresten visade sig Dante bli halt återigen igår. Så han får stå över helgen och om de inte är bättre då får vi åka in med honom. Inte alls kul faktiskt och jag känner mig ganska hopplös just nu. Inget inom ridningen går som jag tänkt mig utan allt går tillbaka som en käftsmäll. Orkar inte ens bry mig om de ena eller de andra just nu...






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: