Fredagen som var hemsk

okej så de skulle vara temadag i skolan idag... Vilket var hemskt. De var bara massa snack om möjligheterna för torsås och vad vi ungdomar vill. När de gäller torsås bryr jag mig faktiskt inte. Plus att jag hamna i en grupp med människor jag inte kände. Så dagen var bokstavligen lidande. Fy tusan. 
 
Sov när jag kom hem. Vädret är upp och ner... När jag vakna ösregna de och sedan när jag kom ut var de sol. Fick rida ut återigen som jag bara har gjort denna vecka då jag inte kan rida på ängarna. Inte när de mjukt och blött, inge vidare mot bonden.
 
Hon va pigg och mjuk. Red en super mysig runda i skogen på cirka 1 timme. Tog sedan in hästarna då de ösregna ännu en gång. Fodrade och fixade de sista i stallet och nattade hästarna sedan. När jag var klar med de så var de sol igen :)) 
 
Nu ska jag laga mat. Är super hungrig! Imorgon ska jag tävla, men på en något mindre liten häst. Ska bli super skoj ;) Även om de bara är en liten LD klass. Får tacka världens finaste vän som ställer upp på detta :')
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: