Jobbig dag

Har inte uppdaterat pga jobbig dag. De är tufft för mig just nu. Är otroligt nedstämd och vet knappt in eller ut på mina tankar.  Många tankar har cirklat runt om jag ska sluta tävla. Eller kanske sluta med ridningen helt. Just nu känner jag mig bara som ett ända stort misslyckande. Mina resultat jagar mig och hur de går just nu gör de inte bättre. Vet inte vad jag vill, de ända jag vet är att de inte är kul längre.


Dom betyder ju endå mest för mig...

Postad: 2015-04-25 Tid: 23:50:41

Kom ihåg att du kan om du vill, att du är bäst att du betyder lika mycket som alla andra, även om du mår dåligt nu kommer det bi bättre<3 Sluta inte kämpa för du är grym

Kram<3

Postad: 2015-04-25 Tid: 23:50:41

Ååh vad synd, älskar verkligen din blogg och hoppas att det blir bättre snart.
Hade lite samma problem för några år sen. Tävlade en irländare som gick som klockan på träning, vi hoppade banor på. 120 vilken är MSVA för henne utan problem. Men sen kom vi till tävling och det var som om något blockades i hennes huvud och vi kom inte ens runt pay & jumper på 60 cm.
Efter många misslyckade tävlingar bestämde vi oss för att ta några månader ( nästan 5) och bara träna,tränas och ha riktigt kul. Kan säga att efter de månaderna hoppade vi med grymma resultat på tävlingarna sen.

Vet ju inte mycket om dig men du kan ju testa kanske..?
LYCKA TILL❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: