Äntligen

Äntligen funkar datorn som den skulle. Jag kunde nämligen inte komma ut på internet förut osv osv. Men pappa var här och kunde fixa de som tur var. Så nu har jag tillgång till både blogg och bilder. 
 
Dagarna rullar på, jag jobbar 6 dagar i veckan i 2 veckor till. Är väldigt trött om dagarna men de funkar. Säsongen är nästintill slut nu så vi har väldigt  lugna dagar på jobbet. Inget att klaga på dock, även om man blir så mycket tröttare och rastlösare. Haha okej, jag hatar när de är lugnt. Vill ha något hela tiden att göra. Är en arbetsmyra när de kommer till krita. 
 
Hämtar hem Divina ikväll. Som jag saknat henne. Har en del inplanerat och de ska bli skoj att komma igång igen, dock på andra banor. Är taggad och spänd på hur detta slutar. Annars är de som vanligt på hästfronten, Farex rids. Mamma och jag red ut med Zoey och han igår. Daiquiri fick vara kvar i hagen, vilket hon klarade galant. Hon hänger med Dante och Casper. Zoey var heller inte stressad utan riktigt glad över att få komma ut.
 
På söndag är de fölvisning, det ska bli spännande även om de är ett glest startfält. Vill se vad andra tycker om vår lilla stjärna. Oavsett är hon fortfarande finast i världen. 
 
Nu ska jag ut och rida Farex och sedan åker vi nog och hämtar prinsessan. Får se om dom andra har saknat henne, kan nog knäppa ett par bilder i ihop släppet inte för att jag tror de kommer hända så mycket. Haha känner mina hästar. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: