Arg som ett bi

I detta fallet vill jag mest bara lägga mig ner på golvet och skrika. Gråta en jäkla massa tårar och inte se morgondagen. 
 
För andra gången denna veckan åkte jag till käkkirurgen i karlskrona, idag skulle jag träffa en specilist från Jönköping. Jag fick prata ett tag med dom. Jag berättade om gamla skador gällande ansiktet och diskuterade min smärta osv.  Han klämde och drog i min mun. Idag hade jag ondare än förra gången. Men jag kan fortfarande få upp munnen ganska mycket. Men de är något som sätter emot och gör förbannat ont. 
 
Dom tror jag har diskförskjutning. Alltså emellan mina käkben (uppe vid örat) finns de en platta som gör rörelserna mjuka. Den har skjutits fram och sitter fast. För några månader sedan kunde den hoppa tillbaka spontant men inte nu längre. Antagligen har den blivit för trött eller blivit missanpassad. Och detta behöver dom kolla upp och de gör man med röntgen. För om den är trött går de att ordna med terapi för käken. Om den är missanpassad vet jag inte riktigt vad som händer. Men pga utav min tandställning för jag inte magnetröntgas... Utan jag ska få en tid på vanlig röntgen. Kötiden är på 3-6 månader....
 
Allt känns hopplöst just nu, att gå med denna satans smärtan i 6 månader är en mardröm. Jag vill bara ha loss käken och må bra. Allt pga utav min tandställning som ändå inte gör någon vidare nytta pga uppskjuten behandling. Nej vill gå och lägga mig under en sten ett tag. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: