Första träningen

Så idag var de första träningen för nya tränaren. Jag tränare nu för Leif Nilsson på Karlskronas annläggning. Kände för nytt denna terminen. Nya perspektiv på min ridning osv. 

Vi var ute på deras fantastiska utebana, toppen väder och jag hamna i en väldigt bra grupp. 

Vi gjorde många olika övningar vilket var toppen. Han tog in mig och berättade klart och tydligt vad som behövdes för att de skulle bli bättre. Han trodde hela tiden på mig. Jag fick prova dom "svårare" sakerna och jag visade att jag kunde. Ingen prestationsångest jagade mig, jag kände mig trygg med hjälpen jag fick. 

De är utvecklingsbart detta.  Jag är laddad för en ny termin. Förhoppningsvis en liten nystart. Jag berättade om mina tävlingsproblem och han föreslog saker att arbeta på osv.  Att inte hållas tillbaka är en stor självförtroende boost för mig. Jag behöver få känna att jag kan och inte begränsas. Och de får jag chansen att göra här. 

Divina var även super fin. I gymnastiken var hon dock lat och lite tung men på banhoppningen sedan tog hon i för kung och fosterland, samtidigt som hon var lyhörd. Gymnastiken i början gjorde de. 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: