Tack du fina

Varje dag jag ser honom värms mitt hjärta upp med värme. Han är en sån fantastisk varelse som får mig att må bra varenda minut. 
 
Första veckan med Farex var så fruktansvärt svår.Jag ifrågasatte mig själv och undrade om jag helt hade tappat vettet. Han var stöddig och olydig. Men med mycket övningar (och envishet) så släppte allt och fram kom världens underbaraste lilla häst. Han har snott mitt hjärta bara sådär och jag är så otroligt fäst i denna ponny. 
 
Hela han lyser av personlighet, han är den mest charmiga ponny jag vet om. Samtidigt som han är sockersöt har han en räv bakom båda öronen. Han vet hur han ska göra för att slippa och är väldigt klipsk. Han är en livsnjutare och världens positivaste. Allt är roligt enligt honom och han ger alltid 100%. Men han är så otroligt noga med att han ska ha de bäst och få vara bäst. 
 
Han har vandrat runt på olika ställen där han inte har vart riktigt nöjd. Och då blir han förjävlig. Han visar så väl när något inte passar. Och han var så missanpassad när han kom till mig, så de var mycket att bygga upp. Men nu trivs han som fisken i vattnet och betalar tillbaka lika väl. I gentjänst har jag fått världens härligaste lilla ponny som har fått mig att bli lycklig i varenda cell i kroppen. Casper var/är precis likadan.  Förutom att Casper var ödmjuk och Farex består endast utav kaxighet. Hela han kokar av självförtroende, vilket jag gillar strongt. 
 
Jag kommer njuta av varenda dag och vecka jag får med denna ponny. Samtidigt som jag hoppas att den rätta ryttarn ska komma till honom. Han är verkligen en av dom färgstarkaste ponnyerna jag stött på. 
 
 
Postad: 2015-08-07 Tid: 10:28:00

Hej Sara!vas kul att det verkar som det ordnar sig för dig! Tycker du är en otroligt positiv tjej som är en stor förebild för mig och många andra! Fortsätt med det du gör 💖💖 har en fråga dock, tror du att det kommer en fortsättning av Divergent och Insurgent? har lite svårt att bestämma mig efter att det kändes som det tog Slut i insurgent men samtidigt som det öppnades en helt ny värld om du fattat vad jag menar, haha är lite osäker och undrar hur du tänker? BTW älskar Tris och Four tilsammans😍😍✌

Svar: Åhh va sött av dig! De finns en tredje bok som heter alligent! Den kommer ut på bio i mars nästa år. Men som the hunger games delas den sista boken upp i två delar. Så du har mycket att se fram emot :)
Sara

Postad: 2015-08-07 Tid: 10:28:00

Kan du inte behålla han då?

Svar: Jag är tyvärr väldigt stor på honom...
Sara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: