Bästa dan på veckan

Åh lördag, som jag älskar denna dagen... Har ätit frukost just och de är den ända ansträngningen jag gjort än så länge! Jag är mitt uppe i "in the making of the Hobbit" och den är 2 timmar lång så jag lär vara kvar här i min säng ett tag. 

Mamma sa något om att vi ska städa stallet idag. Så de ska göras senare idag. Jag får se hur de blir med ridningen. Igår mådde jag rent utav skit efter 20 min på hästryggen. Marken snurra och huvudvärken värkte. Så jag är inte helt okej tyvärr. Men vi får se, kanske orkar med en uteritt i lugnt tempo :)

Jag hoppas på att mamma och jag ska iväg och köpa godis också. De är ju ändå lördag... Men de vet man aldrig med henne! Fler inlägg kommer upp i dag. Jag ska ge er min önskelista eftersom de ändast är två veckor kvar till min födelsedag! Även en hjälp till min kära pappa som jag vet läser bloggen ;) 



Postad: 2015-02-28 Tid: 10:53:50

Åh vad fina ni är tillsammans! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: