Jag börjar känna mig redo

Har vilat ifrån tävlingar i cirka 3-4 månader nu och de börjar kännas bra igen. Efter förra årets tråkigheter var motivationen på 0 och mitt självförtroende ner på botten. Men med massa träning denna terminen som har utvecklat mig som aldrig förr börjar de kännas bra.  Visst har jag alltid tanken i bakhuvudet av att de kommer bli ett likadant år som 2014 men hoppet finns kvar. 
 
Jag börjar till och med längta tills första starten. Jag har inställningen på att vinna, självklart. Jag har mina tankar åt att vi ska ta oss igenom mål. Nöjda och belåtna över vår insatts. Jag hoppas bara att tankarna som är negativa suddas bort. Kanske tar sin tid men någon gång kommer känslan av att vi verkligen kan detta.  Målen är satta för detta året och nu ska vi fasiken nå dom också. 2015 ska bli ett förbannat roligt år på tävlingarna!
 
 
Postad: 2015-02-22 Tid: 10:53:23

Ni är såå grymma självklart kommer de gå bra :D

Svar: Söt du är ❤️
Sara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: