Lättare hjärnskakning

Mär fruktansvärt idag... Blev sulad med en boll rakt i ansiktet idag. Har sen dess haft ett luddigt öra och blixtrande huvudvärk i bakre huvudet. Även ett tryck över tinningarna. Nej mår verkligen skit. 

Klarade mig igenom dagen dock, hamnade i soffan när jag kom hem och bara däcka. Mamma var så snäll och red ut på Divina vilket behövdes efter gårdagens träning. Hon hade varit snäll och lugn, vilket kändes bra så att hon inte var uppe i de blå. 

Nu ska jag plugga buddhism inför imorgon. Har kommit på inlägg jag kan skriva åt er vilket jag ska göra så fort jag har tid. 


Divina för 3 år sedan 
Postad: 2015-02-26 Tid: 18:37:51

Krya på dig!

Postad: 2015-02-26 Tid: 18:37:51

Det låter som en hjärnskakning, du ska nog ta det lite lugnt i någon dag :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: