Min livrädda häst

Okej så för ett tag sedan la ponnysanning upp en video av en tjej som hade utmanat ödet. Eller ja hon hade tränat sin pulkrädda häst att gilla pulkor. Ganska kul att se faktiskt. Så jag fick en snilleblixt om att jag skulle göra detta med divina fast med vattenmatta. Jag var helt säker på att hon skulle skita på sig. Men hon var allt annat än uppstressad... Haha Videon blev ganska skit. Jag slarvredigera någonting och ni hör mig knappt prata pga dålig videokamera. Men de visar poängen och de är ganska kul. Ännu roligare när man koncentrerar sig på min hund. Han är verkligen överallt. Tips är att kolla med hörlurar
 
 
Men ni kan ju träna era hästar så här, kanske ni har en lika lugn häst som jag ;) Divina bevisade verkligen motsatsen för mig. 
Postad: 2015-02-27 Tid: 22:53:33

Haha - men vad smart! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: