Min önskelista

Så om 16 dagar fyller jag alltså 16 år. 16 känns som en jätte fjollig siffra...De positiva är att jag får börja övningsköra! Och jag älskar att köra så de ska bli väldigt kul. 
 
 
 
Okej så de är mycket här. Och jag förväntar mig inget av de pga att de är ganska dyrt. Plus att mina ridstövlar ska betalas och alla tävlingar. Så jag blir nöjd med en bra dag med familjen. Vet att de låter jätte klyschigt men så är de faktiskt. Mina föräldrar ställer alltid upp även om de suger lite extra. Så är glad över att få ha dom. 
 
Iaf högst på listan står en Chiquelle Moto Jacket Black för 699 kr. Saknar att ha läderjacka och denna är snyggast på marknaden helt klart. 
 
Sedan är de Chiquelles Musthave bag för 699kr. Har dreglat över denna i över ett år nu, så snygg.
 
En Bomber Jacka ifrån Veromoda finns på Nelly.com för 399 kr. 
 
Wr Up byxor i svart ifrån Freddystore för 899kr. Igentligen behöver jag bara ett par byxor så de kvittar vilka. Men Wr Up är verkligen I wish byxor
 
Skor, har listat mina tre favoriter i ett tidigare inlägg. Men jag blir lycklig för nästan alla skor. 
 
Roeckle handskar för cirka 340 kr. Finns i samtliga hästbutiker. Mina är väldigt trasiga och använda.Dom blå/guldiga är verkligen något jag funderar på. 
 
Allround schabraket Angelzak i marin och Beige ifrån hööks, 349 kr. Underbart fint schabrak som jag inte skulle ha emot! För en bra prislapp också.
 
Showpannbandet Golden eye ifrån PS of sweden, 899 kr. Haha detta är dock helt sjukt dyrt för ett pannband...
 
Grå ridbyxor ifrån Hööks i modellen Hahn, 799 kr. Coola och unika ridbyxkor i läcker färg.
 
Beiga ridbyxor ifrån Hööks i modellen Ragusa, 799 kr. Superfina ljusaridbyxor, gillar dom bruna detaljerna.
 
Det är bara att klicka på de länkade orden så kommer du direkt till produkten.  Vi får väll se om jag får något av detta om två veckor eller om mina föräldrar är kreaktiva och löser de själva ;)
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: