En sån bra onsdag

Bästa onsdagen på länge. Börjar dagen med att ha inställd lektion. Började alltså 11:20 istället. Hade två lektioner för att sedan sluta 13:40. Drog hem till OK med ett par vänner. Chillade och hade de super trevligt. Kom två till sedan och vi bara snacka och hade de bra, Drog sedan ut med mina killvänner och hade de väldigt roligt. Satt sedan kl 18:45 och kollade på träning i ridhuset. Och för cirka en halvtimme sedan så kom jag hem. Har ätit och försökt få ihop mig själv. Är väldigt väldigt trött. 
 
Ska duscha och sedan sova. Haha upp tididigt imorgon då hästarnas utsläpp ligger på mig. 
 
Skulle ju ha tränat idag men Divina har tagit på sig ett balltramp. Så hon var svullen tråkigt nog... Så de blir vila i cirka två dagar och hoppas på bättre. Sedan är de igång igen som vanligt. Tror inte att de är något allvarligt. Håller tummarna för de iaf. Men nej nu ska jag hoppa i duschen. Har en lång dag framför mig imorgon. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: