dåligt planerat

Kände att jag behövde sovmorgon idag så jag red inte innan jag började jobba. Sämsta valet idag, usch. 
 
Cyklade till jobbet idag pga att mamma jobba två pass idag. Och de är cirka 5 km cykeltur. Cyklade dit på 20 min. Började 10 min förtidigt. Åt lunch på 20 min kl 12 och började sedan jobba fram till kl 17. Jag står upp hela tiden under mitt pass förutom dom där 20 min vid lunch. De svider i benen och man blir fruktansvärt trött. Så när jag kom hem däckade jag, vaknade 10 min senare och kom knappt upp. Är inte van vid detta och huvudet är helt slut. Plus att jag har ordentlig värk i käken osv. 
 
Så nej, nu blir de att skippa sovmorgonen och rida innan. Varje dag, så kan jag däcka när jag kommer hem :) Nu ska jag däcka igen och äta värktabletter! 
 
 
Bästa Farex, längtar tills vi är tillbaka <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: