Divina iväg

Nu har vi åkt och lämnat Divina hos Hilma. Hon ska vara på bootcamp hos henne. Hilma ska även starta henne några gånger i höst så de är perfekt tillfälle för dom att lär känna varandra. Har full tillit till Hilma och ser detta som en erfarenhet rikare. Hilma lär hitta saker jag själv inte tänkt på osv. Så de blir toppen detta, speciellt nu när jag inte kan rida. 
 
Senare idag ska vi lastträna Quiri. Blir spännande om något, haha får se om Divan kommer ge med sig. Ska sedan på promenad med Farex. Lugn torsdag, imorgon åker jag till pappa. Tyvärr blir de ju inga starter i helgen...
 
 
Postad: 2015-07-16 Tid: 14:40:31

Är det häst ägarna som vill ha dig som beridare eller är det du som erbjuder dom det? :-)

Svar: Dom har kontaktat mig :)
Sara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: