Hilma och Divina

Dom trivs tillsammans och de glädjer mig. Första tävlingen är inplanerad och jag är sjukt taggad på att se denna duo på banorna. 

Saknar Divina något otroligt, den Divina jag hade i vintras... Hela den tiden saknar jag. De rullade på förbannat bra, vi var i perfekt form och verkligen påväg någonstans. Sen när tävlingarna började komma backade även vi av. Inget känns rätt när jag sitter upp på henne. Så de känns samtidigt bra att få någon annans syn på henne. Och bara vara iväg ifrån henne ett tag. 

Jag håller tummarna för de bästa! Kanske visar sig vara en perfect match



Postad: 2015-07-21 Tid: 10:50:00

Hej!
Jag är nyfiken på att höra din åsikt om att rida med inspänningar!
Du får jättegärna skriva de i en kommentar till detta inlägget:
http://elitryttaren.webblogg.se/2015/july/dressyr-med-inspanningar-2.html
Ha en bra dag!!
(Förlåt om du inte vill ha reklam på din blogg)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: