Karlshamn nästa

Kom på spontant igår att jag ville göra något. Kontakta en av tjejerna från lägret som bor i Karlshamn och bestämde att jag skulle komma dagen därpå. Så nu sitter jag på tåget med 5 min kvar innan jag går av i Karlshamn. Jag stannar till onsdag tror jag. Jag har minimalt med packning eftersom jag kommer direkt ifrån pappa. Och ingen större koll heller. Men De blir spännande detta. 

Ellen som jag ska till är världens snällaste tjej. Vi kom sjukt bra överens på lägret, gjorde nästan allt tillsammans. Och som jag har saknat henne. Så de ska bli toppen att spendera tre dagar hos henne nu när jag ändå inte kan göra något hemma! Sista veckan innan jag börjar jobba också, så bäst att få saker gjort. 


Idag fyller även denna filuren år, 17 bast! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: