Sticking to the plan

Okej så de här med att inte vara spontan höll inte. Nellie ringde idag och erbjöd sig en plats i bilen till Falsterbo. Så jag drar ner dit och är där hela helgen. Har ingen biljett eller så men tycker bara de kommer bli skönt att få komma ut lite. Spendera tid med gott folk och inte sitta hemma och glo. 
 
Innan dess ska jag rida några hästar dock. Farex ska iväg och hoppas lite, ska träna en lydnadsövning. Har tävling redan nästa helg så de blir ju lite bråttom med att få igång honom. Sedan ska även Kalinka trimmas.  Är ganska taggad på helgen nu, jag kommer inte ha någon chans att köpa något då jag inte har några pengar. Men vad gör de? Klarar mig nog, ska vara smakråd åt Nellie istället. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: