Alive and kick'n

Så vart har Sara Nilsson tagit vägen? 

Jag är här, frisk och välmående. Dagarna har bara rullar iväg med en satans fart så att de har prioriterats annorlunda. Alltså är bloggen långt ner på listan. Men jag ska dra dagarna kort för er. 

Tävlingshelgen sög. Farex var duktigt och kom runt sin LC bana på 4 fel. Ett slarvigt per från herrens sida. I andra klassen var han super fin men tappar tränset när han river en oxer. Såklart... Var är oddsen? Så utesluten i den klassen tyvärr. Otroligt retsamt. 

Divina behöver vi inte ens tala om. Är mäkta besviken över henne. Har annorlunda planer för henne just nu som jag hoppas kommer funka.

I måndags så åkte jag och mamma in till Kalmar för att hjälpa en vän till veterinären. Stannade till och köpte mig en mascara. Åkte sedan hem igen. Väl hemma så red vi  ut Farex och Kalinka. Gick toppen. Farex var lite trött men kom igång efter ett tag. Corall tömkördes av mamma och Zoey red jag barbacka på. Divina var ledig och lika så Dante. 

Dagen därefter alltså tisdag åkte jag med vänner till Liseberg. Åkte buss med fritidsgården. Aldrig igen, säger jag. Respektlösa människor hela vägen. Usch. Men när vi väl var där så var de toppen, åkte en massa och hade de toppen. Kom hem kl 3 på natten. Sov hos en vän. 

Mamma hämtade mig på morgonen. Hovslagaren kom hit idag och slog på skor åt Kalinka. Hon är otroligt ömfotad så de behövdes. Ska äta nu och sedan börja rida. Har ett par stycken idag. 







Postad: 2015-06-17 Tid: 13:55:13

Vad är kalinka för häst? Inte hittat något på bloggen om henne men kanske inte letat tillräckligt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: