Bättre idag

Mådde bra utav att få skriva av mig. Känner nu att jag ska lägga de mesta bakom mig och börja om till hösten. Och nej jag skrev inte inlägget för att folk ska tycka synd om mig. Utan för att poängtera att vissa har de tuffare en vad man tror.Tror ingen visste att jag har blivit mobbad och känner som jag gör. Så de känns bra att lägga ut de för folk och säga att allt inte är självklart.
 
Min framtida gymnasieskola ringde faktiskt upp mig idag och ville se om jag hade några frågor inför höstterminen. Kändes tryggt och positivt. Så ser fram emot att få nya chanser. till hösten 
 
Imorgon åker jag på läger med Hilma. Är rent utav livrädd. Men de ska nog bli bra, kanske får några nya vänner. Vem vet. Åkte in till kalmar idag och köpte de sista. Mest toalettartiklar. Rean på hööks kollade vi in. Två täcken till Divina följde med hem. Ett tunnare innetäcke och ett fleece.Ska packa nu och även städa mitt rum. Farex och Kalinka ska ridas en sista gång innan lite ledighet. Usch är inte alls pepp på att lämna hästarna... Åker kl 10 imorgon.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: