Fy tisdag

Världens tråkigaste Tisdag... Bara sjungit igenom avslutningslåtarna och suttit och glott resten av dom där 4 timmarna. Städade ur min bänk och åkte sedan hem. Shit, min sista dag i skolan är gjord. Ska bara på avslutningsfika imorgon vid kl 14 efter frisören.. Får se vad jag hinner, annars kan jag bara hem igen direkt efter. Har tagit ledigt hela onsdagen så inget tvång. Skulle gått på Carros student men såklart har jag ingen skjuts... PÅ torsdag är vi iväg hela dagen. Så ja mina timmar i klassrummet är officiellt slut. 
 
Divina har börjat stå inne nu igen, hon blir smällfet utav sommarbetet och då motioneras hon ändå dagligen. Så hon har fått gå tillbaka till de vanliga. Glad är hon inte men så får de vara. Två hästar ridna idag, Dante ompysslad och fölis har fått öva grimma. Fullrulle hela kvällen. Men som tur var gillar jag de. Väldigt mycket. Imorgon blir de nya takter!
 
 
 
 
Postad: 2015-06-09 Tid: 22:20:35

Har typ slutat skolan jag med!! Ska bli så skööööönt ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: