Klumpig x100

Skulle iväg och hoppa Divina idag, hon har inte tränat hoppning på några veckor. Hoppade bara väldigt enkelt. Tog fram lite spökigare hinder. Hon skötte sig bra i början. Hoppade dock ganska klumpigt och inte lika mycket med rygggen som hon ska göra. Men jag hoppade igenom mest bara för att få en bra känsla.
 
Men sedan i kombinationen en gång så släppte jag ytterskänkeln. Hon smitter åt sidan och jag fortsätter. Otroligt odramatsikt fall men min rygg vrider sig. Tappar luften och smärtan i ryggen ilar i hela kroppen. Fick ligga och gny högljudt ett tag. Men inga tårar och fort upp på hästryggen igen. Hoppade lägre och avslutade positivt. 
 
Men min rygg tog ordentligt stryk och jag mår skit. Är illamående och trött som tusan. Aja ska smörja in ryggen och sedan ut igen. Har en häst kvar att rida. Farex får vila idag då han har springit sig trött. Har nämligen kommit en ny häst här idag som jag ska rida till senare. Han blev väldigt förtjust i henne och har sprungit runt aktivt i 15 min. 
 
Men Corall ska få motioneras! Sedan kommer jag däcka i sängen. Så trött efter en lång dag. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: