Lite om mig

7 facts bjuds de på. Hade noll insperation till detta. Men de kanske blir lite intressant. Haha de är svårt. 
 
1. Vuxna tål mig väldigt sällan pga brist på respekt. Om jag är bekväm i en situation vågar jag säga emot och tvära mot vuxna. Vilket inte alls är populärt men om de är främlingar eller en obekant situation har jag respekt. Många kallar mig ouppfostrad, men de har inget att göra med mina föräldrars jobb. Utan jag har faktiskt valt mina egna vägar. Mina bröder är ju helt tvärtom. 
 
2. Står alltid för vad jag säger, eftersom jag tänker efter två gånger. Förut gjorde jag inte de men insåg hur illa de är. Om jag tycker något säger jag de och står rakryggat för de. 
 
3. Har problem med att bjuda på "kärlek". Är väldigt okärleksfull tyvärr. Har svårt för att berätta för någon hur mycket dom betyder osv osv. Eller så som trösta folk och bry mig tillräckligt hårt. Inte över nätet där är ju inget svårt. Men i riktiga situationer är jag väldigt neutral och ogivsam. Något jag önskar jag hade mer utav. Har jobbat upp mig på att visa glädje dock, eftersom ordet "sur" jagade mig . Folk uppfattade mig väldigt ofta som sur på heltid. 
 
4. Pratar något otroligt mycket när jag kommer igång. Speciellt när jag pratar med pappa, då rinner de bara ur mig. Med mamma kan de vara svårare pga att hon inte gillar att disskutera och de är de jag letar efter att göra. När jag är trött blir jag extrem jobbig och pratsam. 
 
 
5. Är en väldigt oskyldig person faktiskt. Har inte gjort något dumt, snuskigt eller super ångerfullt. Varför? För jag umgås knappt med folk, haha. Är endast i stallet och framför mina filmer/serier. Och så trivs jag. Har typ aldrig haft en kille i mitt liv. Endast super vänskapligt. Inget jag suckar över heller. Haha som sagt, otroligt okärleksfull.
 
6. Gråter så satans lätt åt filmer. De är helt sjukt. 
 

 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: