Snart så

Om några timmar står jag med resten av min klass och tackar för vår tid. Tackar Torskolan för alla förjävligt underbara år. Vi kommer kramas och önska varandra lycka till. Vad som händer där efter är en öppen sak. Vissa kommer jag aldrig mer prata med, medans andra kommer fortsätta vara en del utav mitt liv. De känns konstigt. För dessa 30 personer har varit en stor del utav mitt liv i snart 3 år. Jag har träffat dom mer på veckorna än mina egna föräldrar, dom ingår i min vardag. Och nu ska en ny vardag skapas. Läskigt och lite spännande.

Men jag ska le och göra dom sista timmarna tillsammans dom bästa. Sen går jag på sommarlov. Får mina efterlängtade sovmornar. Alla timmar i stallet utan stress ska bli underbart. Lägga tid på de jag älskar allra mest.

Men nu ska jag sminka mig! Vi hörs under dagen.


Spexfoto 2015. Dessa kommer jag hålla kontakten med. Världens bästa vänner. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: