Tomt

De står tomt här idag pga olika saker. Jag mår inte jätte bra psykiskt och har därför ingen motivation. Allt i livet känns ganska meninglöst just nu. Om 5 dagar är jag på läger. Lite små peppad men ganska oorlig också. Trivs inte i stora grupper med främligar och brukar därför dra mig tillbaka.  Jag har alltså otroligt svårt för att komma in i grupper. Men som tur är har jag Hilma med mig som stöd vilket är väldigt tryggt. De kanske blir super roligt vad vet jag. Men de bästa är att få släppa hästarna ett tag. 
 
Runt hästarna eller specifikt Divina så går de inte bra. Har gett Divina vila på en obestämd tid. Tror inte jag kommer starta flera tävlingar detta året på henne. Orkar inte ta dom där smällarna ännu en säsong. Vi får se hur de blir. Just nu vill jag inte hålla på med något i huvudtaget. Ska koncentrera mig på ponnyerna i första taget. Farex ska iväg och hoppa 80 och 90 cm imorgon. När jag åker på läger får han en lagom vila. Sedan sätter vi igång igen. Ska bli kul! 
 
Men som ni förstår finns de inte mycket att berätta. Kan väll mest bara skriva om hur mycket livet suger. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: