Vilken onsdag

Vilken underbar dag! Är helt salig och lycklig. Började med att de var sommarvärme på morgonen. Drog på mig klänning och vandrade till bussen kl 8. Åkte in till Kalmar och gick till frisören. Slingade och klippte håret. Blev super fint och somrigt. Håret såg mycket friskare ut och kändes likdant. Var där till kl 12. Nellie var så snäll och kom. Gick och köpte chips & dricka för att sedan vandra till slottsparken. Satte oss upp på försvarsvallarna vid Kalmar slott. Hade super utsikt och världens mysstund. 

Vid kl halv 2 gick vi mot stagg. Skulle kolla på Carros utspringning och gratta henne. Såg ingenting för de var sjukt mycket folk. Kunde heller inte ta oss in i folkmassan så vi ställde oss vid släpen. Hörde hur Carros klass sprang ut sedan, dom spelade Håkans låt "ramlar" och hela jag  blev helt darrig och tårögd. Håkan får alla sommarkänslor att vibrera. 

Hittade Carro sedan och gav henne presenterna jag köpte (endast ätbart). Hon vad fullt upptagen så Nellie och jag drog oss tillbaka mot bussarna. Åkte sedan hem. Red ut på Farex och hade en mysig stund med honom. Den ponnyn ger verkligen glädje. Divina hade sin vilodag, lika så corall. Mamma kom hem med kebabtallrik och jag är bara så nöjd över dagen.

Underbar dag med solsken och glatt humör. Mått så bra i hela kroppen. Imorgon blir de klassdag på "äventyrsbad". Haha kommer bli en sjukt bra dag med massa skoj. Sista dagen...







Som jag älskar denna personen, galet. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: