Bekräftelse

Idag blev de genast lättare i skolan. Att veta att all press inte ligger på en längre. För idag kom nämligen gymnasietvalen in. Alltså att vi fick reda på vilka linjer vi kom in på. Och jag kom nämligen in på alla mina val vilket känns tryggt! Nu vet jag hur nästa hösttermin ser ut för mig. Jag tänkte skriva mer om mitt val senare. För jag tänkte på något som egentligen är väldigt viktigt. 
 
Annars ska jag bara stoppa i mig några mackor och sedan gå ut till stallet. Ska rida ut en längre runda. Känns skönt att vara tillbaka i sommartid för då behöver man inte stressa ut till stallet. Utan ta sin lilla tid och vara ute till kl 19 utan problem.
 
Men ni hör av mig senare ikväll! Ska knåpa på lite inlägg åt er.
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: