Dagar som dessa

Mina ögon sjunker in under svarta påsar just nu. Ser bokstavligen sjuk ut. Men är så förbaskat trött...

Skoldagen gick fort idag! Hade bra lektioner som var roliga också. Solen var framme då och då vilket gav lite extra energi. Men inte hjälpte de... Orken finns knappt längre. Steg upp cirka 10 min innan bussen gick. Klädde på mig och packa väskan. Jag orkade inte ens kolla mig i spegeln. Sovmorgonen imorgon är så välbehövlig. Ska faktiskt ta och sova nu. Finns ingen mening med att hålla mig uppe när ögonen går i kors. 

Hade möte med division 1 laget idag! Alla var super snälla och trevliga. Känns bra inför helgen. Pappa var med också, han fick hälsa och vara trevlig då han följer med mig på söndag. Mamma jobbar så pappa får lite press på sig nu ;)

Imorgon är de träning! Hoppas på att lösa alla tusen problem jag har skapat. Divina är fin som vanligt, de är bara jag som måste skärpa mig. 

Men ni får ha de bra! Kommer mer imorgon! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: