Lördag it is

Lördag i all sin ära. Som jag älskar dessa dagar. Dock vakna jag av morgonsolen idag och de är inte trevligt.Så varmt och ljust. Måste skaffa en rullgardin snarast...
 
Dagen började inte super dock. Tappade mobilen när jag släppte ut hästarna. Såg den när Divina trampade på den.Jävla satfläsk rent ut sagt. Den är hel fortfarande men inte rak. Måste kolla upp med 3 om dom kan fixa detta. 
 
Mamma och jag ska åka och handla snart.Fast vet dock inte om jag orkar, haha. De ända jag vill är att ta de lugnt och drunkna i min huvudvärk. Ska nog ta och kolla på film. Invänta pappa som kommer vid lunch. Han är ju min hästskötare imorgon.
 
Divina ska ridas loss ordentligt inför tävlingarna imorgon.Igår var hon dock fin som smör.
Efter de blir de det vanliga tävlingsstöket. Vilket jag älskar. 
 
Ska ge er mer intressant att läsa om senare! Detta var bara en liten livsupdate. Ni får ha de!
 
 
Dante Bjuder på den!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: